wtorek, 10 kwietnia 2012

2 rocznica bloga

Dzisiejszego dnia minęły 2 lata odkąd napisałem pierwszy wpis na blogu.
Co prawda inauguracja była dość smutna (z racji katastrofy Tupolewa) i bardzo krótka ale w pewien sposób zaczęła to co udaje mi się kontynuować do tej pory.

Blog rozwijał się bardzo spokojnie i bez większych rewolucji, ale takie też były założenia. Nie chciałem (i dalej nie chcę) zawojować za pomocą metastorage świata pamięci masowych, trochę to takie "pisanie dla samego siebie" choć oczywiście bardzo mi miło jeżeli, ktoś znajduje to pożyteczne dla siebie informacje.

Co do statystyk:
Jak widać w ciągłu tych 2 lat odwiedziło mnie prawie 3400 unikalnych użytkowników ( około 6000 odwiedzin). Na pewno "kokosów" bym nie zarobił umieszczając tutaj reklamy ;)
Niestety bardzo duży współczynnik odrzuceń - średnio 4 na 5 trafiających na mojego bloga nie czytało więcej niż pojedynczej strony - wynika to z pewnością z bardzo dużej ( i niezasłużonej) popularności jednego ze wpisów - tego dotyczącego cloud computingu.

To co cieszy to fakt, że mam niewielką grupkę osób, które mojego bloga odwiedzają i czytają regularnie:



Najbardziej zadziwiająca sprawa, jaka spotkała mnie przez te 2 lata blogowania, to fakt podlinkowania mnie przez Wikipedię (http://pl.wikipedia.org/wiki/Cloud_computing) i co najśmieszniejsze dotyczy to posta o temacie nieco odbiegającym od motywu przewodniego tego bloga. Dzięki temu poznałem siłę Wiki bo z tego jednego niepozornego linku w przypisach mam ponad 2200 wejść.

Co dalej z blogiem?
Ano nic nowego. Dalej będę pisał o sprawach jakie mi się spodobały w świecie storage, postaram się ciągnąć temat dotyczący Clariionów i przygotowania do certyfikacji EMC w tym obszarze, a może urodzi się w mojej głowie jeszcze coś innego. Pożyjemy zobaczymy.

Pozdrawiam wszystkich czytających i życzę przyjemnej lektury.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz