poniedziałek, 23 sierpnia 2010

Przyszły zmiany, na szczęście nieduże

Ten wpis będzie wpisem administracyjnym , zaznaczającym pewne zmiany jakie rozpoczęły się w dniu dzisiejszym i dotyczą tego bloga.

Od pewnego czasu umieszczam tutaj notatki z moich przygotowań do podstawowego certyfikatu  EMC. To co publikuję to moje własne spostrzeżenia i opracowanie tego co znajduję w materiałach EMC przygotowujących do zdanie egzaminu. Używam ( a raczej używałem ) w swoich wpisach nazw "rozdziałów" takich jak w oficjalnym kursie, z którego korzystam, dodatkowo przejrzałem też ostatnio jeszcze raz wszystkie moje wpisy dotyczące tego tematu i spostrzegłem że często moje notatki są bardzo podobne do tego co pisze EMC.
Żeby być w porządku w stosunku do firmy, której materiałów korzystam, zgłosiłem się do nich i poprosiłem o opinię w sprawie mojego bloga. Przede wszystkim chodziło mi o ocenę, czy nie jest on zbyt zbliżony do materiałów z ich kursu i czy nie mają nic przeciwko publikowaniu ich opracowania, w takiej formie jak dotychczas.

Dzisiaj dostałem odpowiedź i na szczęście blog im się spodobał oraz nie mają nic przeciwko jego dalszym publikowaniu. Jedyna wskazówka jaką dostałem to sugestia abym zmienił tytuły poszczególnych wpisów tak aby nie były identyczne jak nazwy modułów i sekcji z samego kursu.

Tak też uczyniłem i tytuły postów dotyczących ISMa zostały zmodyfikowane.

To tyle...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz