wtorek, 11 stycznia 2011

Cisza przed burzą

Długo nie pojawiało się tu nic nowego, więc czas przygotować chociaż króciutki wpis:

Kończę powoli powtórkę materiału do ISMa , lada dzień zapisuję się na egzamin i mam nadzieję, że już niedługo będę mógł pochwalić się tytułem EMC Proven Assosiate ;)

Co się z tym wiąże to sprawa tego blogu, który rozpoczął się jako blog o sprawach związanych ze storage, potem przeszedł w zbiór wpisów-notatek przygotowujących do jednego z certyfikatów EMC , a potem "zamarł" na okres kiedy odłożyłem pisaninę i zająłem się powtórkami przed egzaminem.

Nie zarzuciłem jednak całkowicie blogowania i powolutku, z małym priorytetem, przygotowywałem się do podjęcia kolejnych tematów. Na dniach pokaże się wpis dotyczący deduplikacji i temat ten będzie kontynuowany w co najmniej jeszcze dwóch kolejnych odsłonach.

Potem czas pokaże co dalej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz